تعطیلی ۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در مانه و سملقان

فرمانده نیروی انتظامی مانه و سملقان گفت: تعداد ۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این شهرستان پلمب و تعطیل شد.

«مهدی مهران فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مانه و سملقان اظهارداشت: در راستاي اجراي طرح فاصله گذاري اجتماعي و ابلاغيه ستاد ملي مبارزه با کرونا، طرح نظارت بر واحدهای صنفی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات عمومی این شهرستان قرار گرفت.



فرمانده نیروی امتظامی مانه و سملقان افزود: در این راستا با تشکیل گشتی متشکل از بازرسان شبکه بهداشت و اتاق اصناف از 14 واحد صنفی در شهر آشخانه بازدید انجام شد.

 

مهران فر با بيان اينکه در این طرح، سه متصدی واحدهاي صنفي تذکر دریافت کردند، گفت: در این راستا پنج واحد صنفي نيز برابر دستور قضائي پلمب شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان عنوان کرد: مهمترين تخلف مشاهده شده در بین این واحدهای صنفی عدم رعايت پروتکل های بهداشتی مربوط به فاصله گذاري اجتماعي بوده که مي تواند سلامت جامعه و شهروندان را به خطر بيندازد.

 

وي خاطرنشان کرد: این طرح کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

مهران فر از شهروندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی از شدت شیوع این بیماری جلوگیری کرده و در ارتقای سلامت جامعه تلاش کنند.

 

شهرستان مانه و سملقان دو هزار و ۴۰۰ واحد صنفی دارد. 

کد خبر 959045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha