نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان رشت تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان رشت تشکیل و احکام مربوط به ریاست و دبیران کمیته‌های چهارگانه صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان رشت امروز(دوشنبه، ۲۰ مرداد) به ریاست « علی فتح‌اللهی» فرماندار رشت در سالن اجتماعات فرمانداری، برگزار شد که ناصر حاج محمدی به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهر رشت و همچنین نمایندگانی از دستگاه های مختلف اجرایی، همچون سازمان برنامه و بودجه استان، اداره کل راه و شهرسازی گیلان، اداره کل اقتصاد و دارایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، فنی و حرفه ای و... حضور داشتند.


در این جلسه، احکام مربوط به ریاست و دبیر کمیته‌های چهارگانه صادر شد. چهارکمیته با عناوین؛ کمیته توانمندسازی اجتماعی - فرهنگی به ریاست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، کمیته توانمندسازی اقتصادی و مشارکت های مردمی به ریاست معاونت برنامه ریزی فرمانداری، کمیته ساماندهی کالبدی- زیرساختی به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری و کمیته حقوقی و پیش‌نگری و پیشگیری از گسترش بافت های نابسمان به ریاست فرمانداری توسط فرماندار صادر شد.


«علی فتح الهی» هدف از تشکیل ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار را بازسازی و نوسازی شهری در محله ها و محدوده های هدف بازآفرینی عنوان کرد و خواستار همکاری دیگر دستگاه های اجرایی با شهرداری رشت شد.


فرماندار رشت با اشاره به تخصیص اعتبارات دولتی برای اجرای طرح های بازآفرینی تاکید کرد: جلسات بعدی می باید عملی باشد و شاهد اثرات آن باشیم.


فتح الهی همچنین تاکید کرد: اگر املاکی در محدوده طرح های هدف بازآفرینی قرار دارد، با دستگاه مجری همکاری کرده و با در اختیار گذاشتن، ملک مذکور برای اجرای پروژه های مشارکتی با ستاد بازآفرینی همکاری کنید تا بتوانیم اعتبارات ملی بازآفرینی را برای توسعه رشت جذب کنیم.

کد خبر 959054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha