بهره برداری از ۳۷ پروژه جهش تولید و ۱۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در فارس

نوروزی گفت: ۳۷ پروژه مربوط به جهش تولید، ۱۷ پروژه اقتصاد مقاومتی و ۱۳۲ پروژه اتمام یافتنی تا پایان سال جاری در فارس به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن نوروزی»، امروز (دوشنبه 20 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان امسال، 186 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان فارس افزود: از این میان، 37 پروژه مربوط به جهش تولید، 17 پروژه اقتصاد مقاومتی و 132 پروژه اتمام یافتنی است.

وی اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه های جهش تولید، یک هزار و 350 میلیارد تومان است و سال گذشته در حوزه طرح های مربوط به اقتصاد مقاومتی در فارس پیشرفت فیزیکی 92 درصدی داشته ایم.

نوروزی عنوان کرد: پروژه‌های خاتمه یافتنی  که شامل 123 مورد است نیز شامل آزادراه شیراز-اصفهان، راه‌آهن یزد-اقلید، محور دشت ارژن- ابوالحیات، بیمارستان های جهرم و فسا، آبرسانی به ارسنجان، سالن ورزشی «حسینی الهاشمی» و تصفیه خانه فاضلاب صدرا است.

وی اعلام کرد: برای اجرای این طرح ها، تا کنون 52 درصد اختصاص بودجه داشته ایم که 82 و نیم درصد آن از محل اعتبارات ملی و 56 و چهار درصد از محل در اعتبارات استانی بوده است.

کد خبر 959075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha