ایجاد جاده سلامت در لوندویل ضرورت دارد

یاورپور ایجاد جاده سلامت در شهر لوندویل را یک ضرورت دانست و گفت: دستگاه های ذیربط به ویژه محیط زیست در ایجاد این جاده همکاری لازم را داشته باشند.

«نعمت یاورپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا اظهارکرد: ایجاد جاده سلامت با هدف گسترش فرهنگ سلامتی و ایجاد یک فضای مناسب برای ورزش و پیاده‌ روی شهروندان لوندویلی در اولویت شهرداری است و در این خصوص مطالعات انجام شده است.

 

شهردار لوندویل بهره مندی از جاده سلامت را حق مردم این شهر و یک ضرورت دانست و افزود: دستگاه های ذیربط به ویژه محیط زیست در ایجاد جاده سلامت با شهرداری لوندویل همکاری کنند.

 

وی تصریح کرد: جاده سلامت در طول هزار و ۵۰۰متر و عرض ۶ تا هشت متر در خیابان ساحل جنوبی(رحیم محله) ایجاد می شود و اعتبار آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین می شود.

 

شهردار لوندویل ادامه داد: در طول مسیر جاده سلامت با اجرای فضای سبز ضمن ایجاد محیطی زیبا که جنبه های بصری این قسمت از شهر را نیز افزایش می دهد با نصب تابلو و بيان نكات كليدی در اين جاده تلاش خواهد شد مردم نسبت به مباحث سلامت خود و جامعه حساس شوند.

 

یاورپور گفت: توجه به سلامت مردم جلوی بسیاری از هزینه های درمانی را می گیرد و باید به امر توسعه فضاهای ورزشی توجه ویژه کرد. 

کد خبر 959084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha