ایجاد تعادل در درآمد مردم و کار مستمر هدف مثلث توسعه اقتصادی است

رزم حسینی گفت:هدف از مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را ایجاد تعادل در درآمد سرانه مردم و کار مستمر توصیف کرد و یادآور شد: مردم باید به طور مقتضی توجیه شوند و وحدت مسئولین نیز به هیچ عنوان نباید آسیب ببیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌ حسینی» عصر( ۲۰ مرداد) در نشست مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی که با محوریت شهرستان فریمان برگزار شد به نرخ پایین بیکاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ما در پی ایجاد توازن توسعه در استان هستیم تا حاشیه‌ نشینی در شهرهای بزرگ کاهش پیدا کند.

 

استاندار خراسان رضوی هدف از مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را ایجاد تعادل در درآمد سرانه مردم و کار مستمر توصیف کرد و یادآور شد: مردم باید به طور مقتضی توجیه شوند و وحدت مسئولین نیز به هیچ عنوان نباید آسیب ببیند.

 

وی ضمن تحسین نرخ پایین بیکاری در شهرستان فریمان، جایگاه آن را مناسب ارزیابی و تأکید کرد: فریمان می‌تواند یکی از شهرستان‌های نمونه در سطح کشور باشد.

 

حجت الاسلام «محمد حسین ایزدی» نیز در این جلسه به آموزه‌های دین در خصوص قبولی اعمال اشاره کرد و گفت: شروط ایمان، تقوا، شرط اجتماعی، خانوادگی و اقتصادی از جمله شرایط قبولی یک عمل است.

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی توجه به مطالبه رهبری در سال جاری را ضروری خواند و افزود: مثلث توسعه اقتصادی یکی از طرح‌های بسیار خوب در راستای فرمایش ایشان برای جهش اقتصادی است.

 

«علی اکبر لبافی » نیز به حضور ۹ معین اقتصادی در شهرستان فریمان اشاره کرد و گفت: ۶۷ فعالیت اقتصادی در این شهرستان در حال انجام است و نگاه معین‌های اقتصادی در این منطقه با رویکرد درون سیستمی است.

 

دبیر نهاد مردمی ‌اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از بهره‌برداری ۲ فعالیت اقتصادی با سرمایه ۳ میلیارد تومان و ۳۰ مورد اشتغال‌زایی در فریمان خبر داد و افزود: ۳ حساب خرد توسعه روستایی نیز به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان و ۳۰ عضو در این شهرستان افتتاح شده است.

 

حجت الاسلام «سید مهدی معلمی» به انعقاد ۵۵ تفاهم‌نامه اقتصادی اشاره کرد و افزود: مجموع این تفاهم‌نامه‌ها بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان است و ما در بخشی از سال حتی با کمبود نیروی کار فصلی مواجه می‌شویم.

 

امام جمعه شهرستان فریمان نیز از اتحاد، وحدت و صمیمیت مسئولین در شهرستان فریمان به نیکی یاد کرد و گفت: فرماندار محترم مدیریت بسیار خوبی بر شهر دارند.

کد خبر 959113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha