رسانه‌ها و خبرنگاران باید پرچمدار فرهنگ‌سازی در جامعه باشند

فرهمندپور با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران باید پرچمدار فرهنگ‌سازی در جامعه باشند گفت: تزریق روحیه امید در قالب انتشار اخبار یکی از اقداماتی است که اگر رسانه‌ها در برنامه کاری خود قرار دهند نتایج مثبتی را به‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (دوشنبه ۲۰ مرداد) در آئین تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار شد اظهار کرد: ‏رسانه‌ها در دنیای امروز نقش بسزایی در بحث فرهنگ‌سازی دارند.

 

سرپرست فرمانداری دزفول با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران باید پرچمدار فرهنگ‌سازی در جامعه باشند افزود: به عنوان نمونه رسانه‌ها در ایام قرنطینه با ایفای نقش خود تاثیر مهمی در خروج شرایط کرونا از حالت قرمز به سفید را داشته‌اند.

 

وی اضافه کرد: در ایام پیک کرونا که مردم در قرنطینه خانگی قرار داشتند رسانه‌ها تنها پل ارتباطی مردم بودند و با اجرای نقش خود توانستند در کنترل بیماری کرونا در کنار ستاد مبارزه با کرونا به خوبی ایفای نقش کنند.

 

فرهمندپور تصریح کرد: تزریق روحیه امید در قالب انتشار اخبار یکی از اقداماتی است که اگر رسانه‌ها در برنامه کاری خود قرار دهند نتایج مثبتی را به‌دنبال خواهد داشت.

 

وی اذعان داشت: بیان انتقادات و ایرادات از طرف رسانه‌ها امری طبیعی است اما نباید منجر به تخریب افراد و یا ارگان‌ها شود بلکه باید بیان این انتقادات جهت رفع مشکلات مردم، در موازات ارائه راهکار باشد.

 

سرپرست فرمانداری دزفول در پایان یاد آور شد: عرصه پرسش و پاسخ رسانه‌ها جذاب است ولی باید حواسمان باشد که به چالش تبدیل نشود و در این راستا باید سواد رسانه‌ای افزایش یابد.

 

کد خبر 959117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha