روحیه ایثار و شهادت در جامعه حفظ و ترویج شود

آیت الله شعبانی گفت: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی» صبح امروز (21 مرداد) در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هم سویی و انسجام ارکان نظام در استان همدان باعث شده تا بتوان خدمت بیشتری به مردم، جامعه ایثارگران و خانواده شهدا شود.

 

نماینده ولی فقیه  و امام جمعه همدان افزود: از نکات مهمتر از خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا حفظ روحیه ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه است.

 

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تقویت روحیه استکبار ستیزی را به دنبال دارد و بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان نظام است.

 

وی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و آرامشی را که امروز از آن برخورداریم به برکت مجاهدت و ایثارگری شهدا و ایثارگران است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و با تمام توان و با سرلوحه قرار دادن سبک زندگی شهدا در اشاعه فرهنگ عظیم ایثار و شهادت و خدمت به مردم قدم برداریم.

 

گفتنی است، به پیشنهاد استاندار همدان کارگروه مشترکی از معاونان بنیاد شهید کشور و معاونان استانداری برای بررسی مشکلات و مسائل استان در خصوص جامعه ایثارگران و خانواده شهدا تشکیل شد.

 

قرار است دو تفاهم‌نامه با استاندار همدان منقعد شود یکی: تامین زمین برای ساخت ۲هزار و ۲۰۰ واحد مسکن برای جامعه ایثارگران و، دو: اشتغال فرزندان ایثارگران و شهدا در دستگاه‌های دولتی است.

 

کد خبر 959283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha