خسارت ۲ میلیاردی معتادان به پارک‌ها و اماکن عمومی اندیمشک

شریفی‌فر گفت: طی یک سال و نیم گذشته معتادان حاضر در سطح شهرستان اندیمشک علاوه بر ایجاد خسارت‌های روانی، بیش از ۲ میلیارد نیز به پارک‌ها و اماکن عمومی خسارت وارد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «رضا شریفی‌فر» امروز (سه شنبه ۲۱ مرداد) در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک، با اشاره به اینکه وجود معتادان چهره شهر اندیمشک را مخدوش کرده است اظهار کرد: این وضعیت نامناسب، نارضایتی مردم به همراه داشته است.

 

شهردار اندیمشک افزود: طی یک سال و نیم گذشته معتادان حاضر در سطح شهرستان اندیمشک علاوه بر ایجاد خسارت‌های روانی، بیش از ۲ میلیارد به پارک‌ها و اماکن عمومی خسارت وارد کرده‌اند.

 

وی اذعان داشت: چندین بار جمع‌آوری این معتادان توسط شهرداری صورت گرفت اما به دلیل نبود برنامه در خصوص بهبود، اسکان و نگهداری آنها، دوباره آزادسازی شدند.

 

«پیمان جهانگیری» نیز تصریح کرد: شهرستان اندیمشک با وجود جاده ترانزیتی مهم، یکی از شهرهایی است که بیشترین ورودی و خروجی را به استان خوزستان دارد.

 

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: معتادان متهاجر در سطح شهرستان اندیمشک مشکلات زیادی را ایجاده کرده‌اند و با ساختن جلوه‌ای نامناسب در سطح این شهرستان، باعث دغدغه‌مندی شهروندان در این خصوص شده‌اند.

 

در ادامه این نشست فرمانده انتظامی اندیمشک و رئیس اداره بهزیستی اندیمشک ضمن ارائه گزارش عملکرد و اقدامات مرتبط با حوزه مبارزه با مواد مخدر و خدمات به معتادان، خواستار رفع مشکلات موجود در این زمینه‌ها شدند.

 

کد خبر 959351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha