کار میدانی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

حجت الاسلام بابامحمدی گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی کار میدانی است و باید بهانه جور کنیم تا جوانان دور هم جمع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «شهاب الدین بابامحمدی» امروز (سه شنبه 21 مرداد) در طرح سه شنبه های تکریم که در منزل خانواده شهید «علی اکبر سهرابیان» در شهر سرخنکلاته برگزار شد، گفت: در آستانه ماه محرم هستیم؛ ماه پیروزی خون بر شمشیر ماهی که باید از حسین گفت و از حسین باید شنید.

 

امام جمعه شهر سرخنکلاته افزود: خدا را شاکریم که ما با محرم حسین آشناییم و در شادی های اهل بیت شادمانیم و غم و اندوه اهل بیت غمناکیم.

 

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا ماه محرم امسال تفاوت هایی با سال های گذشته پیدا کرده است، اظهارداشت:  به منظور هر چه بهتر مراسم، هیئت های مذهبی و مساجد جلساتی را برگزار کردند و برنامه ریزی ها انجام شده تا برنامه های محرم به خوبی برگزار شود.

 

حجت الاسلام بابامحمدی تاکید کرد: باید هم فضای مجازی را در ایام محرم فعال کرد و هم باید آن شکل شهر را دگرگون کرد و تبلیغات محیطی که انجام می شود باید به نحو اکمل صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: در این ماه باید هر خانه یک مسجد را اجرایی کنیم و باید بضاعت مان را به کار گیریم و به میدان بیاییم.

 

امام جمعه شهر سرخنکلاته افزود: برای حل مشکلات فرهنگی جامعه باید کار میدانی کنیم و جوانان را با کار میدانی درگیر کنیم.

 

وی گفت: تا ما کار میدانی را تجربه نکنیم جوانان ما بیمه نخواهند شد.

 

حجت الاسلام بابامحمدی اظهارداشت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی کار میدانی است و باید بهانه جور کنیم تا جوانان دور هم جمع شوند.

 

 

کد خبر 959356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha