۸ و۱۷ شهریور افشاگر چهره منافقین و سلطنت طلب‌ها است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۸ و۱۷ شهریور افشاگر چهره منافقین وسلطنت طلبهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستاناز شهرستان­های تهران، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هشتم و هفدهم شهریورماه در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور جمعی از نمایندگان نهادها و ادارات برگزار گردید.


دراین جلسه حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۸ شهریور فاجعه ای دردناک بود که افشاگر چهره منافقین پلید واربابان آمریکایی آنان بود که در یک روز رییس جمهور و نخست وزیر عزیز را به شهادت رساندند.


وی افزود: همچنبن ۱۷ شهریور مردم تهران با مصیبتی دردناک توسط عمال رژیم طاغوت مواجه گردیدند.


وی افزود: در شرایطی که منافقین و سلطنت طلبها به دنبال به فراموشی سپردن این جنایات هستند ، باید تمام فعالان وتاثیرگذاران با زنده نگهداشتن یاد شهدا، توطئه های شوم آنان را خنثی سازند.


محمودی گفت: همچنین در شهریور ماه سالگرد شهادت انسانهای بزرگی مانند: آیات مدنی و قدوسی، حجت الاسلام اندرزگو ، سرتیپ دستجردی و شهیدان لاجوردی ، عراقی و  فرزندش حسام را داریم که وظیفه رسانه ها وفعالان فضای مجازی آنست که از این شهدا تجلیل کرده و بعنوان بهترین الگوهای جامعه یاد نمایند.


ربیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تقارن این مناسبتها با ماه محرم افزود: یقینا ضمن برگزاری مراسم محدود با رعایت پروتکلهای بهداشتی بیشترین تلاش وفعالیت باید در حوزه های فضای رسانه  و مجازی متمرکز گردد.


وی همچنین از نهادها و مجموعه هایی که شهدا از نظر کاری به آنها منتسب هستند خواست: فعالتر از گذشته در تجلیل از شهدا و رسالت پیام رسانی آنها همت بگمارند.

کد خبر 959365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha