برگزاری هفتمين «سه شنبه های تکریم» با تجلیل از خانواده شهید «عسگری طاقانکی»

هفتمین هفته از «سه شنبه های تکریم» امروز سه شنبه ۲۱ مرداد به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری و تکریم خانواده اولین شهید مدافع حرم استان شهید «علی عسگری» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه 21 مرداد) در تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری شهید «علی عسگری» که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: امروز توفیقی نصیب شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری شهید «علی عسگری» دیدار و گفتگو داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» دلاوری های شهدا را به مردم و مسئولین یادآوری می‌کند.

 

وی بابیان اینکه شهادت امری با عظمت است و نصیب هرکسی نمی شود ادامه داد: جوانان امروز نیز با حضور در منزل خانواده های شهدا با بزرگی و عظمت شهدا آشنا می شوند.

 

مظاهری بابیان اینکه عظمت و بزرگی نظام اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستیم تصریح کرد: امروز ما مسئولین و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه داریم با برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در راستای ترویج فرهنگ شهادت گام برداریم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهادت بالاترین درجه معنویت در راه خدا است گفت: شهدا رفتند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم.

 

گفتنی است: مداح شهید والامقام علی عسگری نخستین شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری متولد ۱۳۶۲ در طاقانک از توابع شهرستان شهرکرد است که در سالروز تولدش ۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۱ در دفاع از حرم مطهر قهرمان صبر، ایثار و فداکاری، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) به فیض شهادت رسید.

 

خاطرنشان می شود: در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ نیز، رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید عسگری دیدار داشتند. در این دیدار پس از اقامه نماز ظهر و عصر، مقام معظم رهبری از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده مجاهد شهید علی عسگری تقدیر کردند و یک جلد قرآن کریم به همراه دست‌خط ایشان به خانواده شهید اهدا شد.

 

کد خبر 959423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha