سه شنبه های تکریم فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت با ‌آرمان های شهداست

حجت الاسلام سبزه کار طرح ملی سه شنبه های تکریم را فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت با ‌آرمان های شهدا و تفقد و دلجویی از والدین آنها ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در هفتمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه های تکریم به همراه رئیس بنیاد شهید بیرجند و سربیشه، مدیر روابط عمومی سپاه انصارالرضا علیه السلام استان و جمعی از مدیران کانون‌ های مساجد استان به دیدار خانواده شهیدان «سیداحمد فاطمی» و «حبیب الله موذنی» رفت.

 

حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» در این دیدارها ضمن تشریح طرح سه‌شنبه های تکریم گفت: این طرح با هدف پاسداشت ارزش‌های شهدا و تجلیل از مقام شامخ والدین شهدا، جانبازان و آزادگان تا هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

 

 

وی با تاکید بر برکات این طرح معنوی که هر هفته با حضور جمعی از مسئولان و یا مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، افزود: در دیدار با خانواده معظم شهدا، ضمن تفقد و دلجویی از والدین شهیدان، بخشی از وصیت‌نامه شهدا قرائت می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون جانفشانی های شهدا و صبوری و شکیبایی والدین شهدا دانست و اضافه کرد: در این مسیر پرتلاطم، جانبازان نیز با از خودگذشتگی و ایثار سهم بسیار مهمی ایفا کرده اند.

 

 

همچنین این مسئولان با حضور در منزل جانباز سرافراز «سید جعفر موسوی» ضمن دیدار و گفتگو با وی، با اهدای هدایایی از وی تجلیل کردند.

کد خبر 959529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha