مدرس خیابانی از نسل چرتکه است/ اینها از مفهوم رقابت درکی ندارند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس خیابانی از نسل چرتکه است و درکی از مفهوم رقابت و فناوری اطلاعات ندارد، گفت: مشکل آقای خیابانی عدم توجه به قانون اساسی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «حسینعلی حاجی دلیگانی» در ادامه جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه 22 مرداد و در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای خیابانی از نسل قدیم بازرگانی است، نسل چرتکه و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، اینها از مفهوم رقابت و فناوری اطلاعات درکی ندارند. ما با خیابانی ها اختلاف کارشناسی نداریم بلکه مشکل عدم عمل آنها به قانون اساسی است.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هفت سال است که طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا وزارت صنعت وظیفه داشته است برای کالاها شناسه رهگیری ایجاد کند تا قاچاق کالا به صفر برسد و اشتغال میلیونی ایجاد شود و احتکار و گرانفروشی غیر ممکن شود اما این اتفاق نیفتاده است.

 

وی تصریح کرد: در همین برنامه ای که آقای مدرس خیابانی به مجلس ارایه داده اند، عدد قاچاق کالا را نصف اعلام کردند. آیا با این مسایل عدد قاچاق کالا کم می شود؟  مبارزه با قاچاق کالا نیاز به اراده و عزم جدی دارد.

 

حاجی دلیگانی گفت: بهترین دلیل برای عدم رای اعتماد به خیابانی  سوابق اوست که هندوانه در بسته نیست، هندوانه در باز است و سوابق آن را دیده ایم. قانون شکنی بسیار دارد، رای به خیابانی جایزه به حمایت کنندگان از محتکران است.

 

وی ادامه داد: به آنهایی که می خواهند به مدرس خیابانی رای دهند، می گویم آنهایی که می خواهند خودرو و جهیزیه بخرند، چه حرفی برای گفتن داریم؟ به آقای خیابانی بگویید که به بازار امین حضور تهران برود، به کارگرانی که می خواهند برای جهیزیه دخترشان اقدام کنند، جواب بدهد.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما با خیابانی عدم توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و عدم اقدام به موقع است. روحیه جهادی در وی وجود ندارد و ما عزمی در وی برای انجام اقدامات اساسی نمی بینیم./

کد خبر 959574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha