توجه به جوانان در گام دوم انقلاب از مهمترین سیاست های مدرس خیابانی است

نماینده مردم ارومیه با اشاره به سوابق مدرس خیابانی در وزارت صنعت گفت: توجه به جوانان در گام دوم انقلاب از مهمترین سیاست های مدرس خیابانی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، سید سلمان ذاکر در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 22 مرداد و در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: مطالبی که همکاران عزیز در مخالفت در مورد آقای مدرس خیابانی فرمودند، درخواست تجدید نظر دارم. همه مشکلات کنونی کشور منوط به سابقه عملکرد کل دولت است و نباید همه آسیب ها و نواقص را متوجه عملکرد آقای مدرس خیابانی دانست و سریع نتیجه گرفت.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از ویژگی های آقای مدرس خیابانی فرا جناحی عمل کردن و توجه به تخصص و توانمندی افراد در واگذاری مسئولیت ها است.

 

وی ادامه داد: اگر از روی انصاف حرف بزنیم، باید بگوییم در این اوضاع و احوال کشور که سال های آخر دولت است و انتظارات مردم سر و سامان گرفتن اقتصاد است، آقای مدرس خیابانی عزم جدی برای حمایت از تولید و بحث مبارزه با فساد دارند. مگر همه اینها سیاست های کلی مقام معظم رهبری و مطالبات مردم و خواسته رییس قوه قضاییه نیست؟

 

وی با بیان اینکه مدرس خیابانی به جوانان و گام دوم انقلاب توجه ویژه دارند، گفت: روز گذشته مدیرعامل سایپا و ایران خودرو اعلام کردند که افزایش خودرو دارند و همه کسانی که ثبت نام کردند، خودرو تحویل می گیرند؛ آیا این حرف ها دروغ است؟

 

همچنین، علی بابایی، نماینده مردم ساری نیز در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقای مدرس خیابانی دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است، به نیازهای کلان اقتصادی پاسخ می دهد، همواره به تشکل های کارگری و همکاری توجه داشته و برای حل مشکلات آنها پای کار بوده است.

 

وی تصریح کرد: امروز آقای مدرس خیابانی باید از جایگاه حقیقی و از فردا از جایگاه وزیر به ما پاسخ دهد. ما مخالف اشرافی گری هستیم و قطعا آقای مدرس خیابانی عزم شان برای این موضوع در وزارت صنعت جدی است.

 

وی خاطرنشان کرد: صنعت فولاد و خودرو دست چه کسانی است؟ مافیای اینها چه کسانی است؟ کسانی که تا دیروز در جهت گرانی خودرو و فولاد تلاش می کردند، امروز می خواهند ما را هدایت کنند که به مدرس خیابانی رای ندهیم. باید به آنها بگوییم که ما مجلس یازدهم هستیم و سخنان رهبری برای ما مهم است. /

کد خبر 959577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha