ثبت‌نام ۹۹درصد دانش‌آموزان فومنی برای سال تحصیلی جدید

فاضل‌نیا با بیان اینکه سال گذشته ۱۲هزار و ۲۸۹ دانش‌آموز در ۱۷۱ واحد آموزشی شهرستان مشغول به تحصیل بودند گفت: برای سال تحصیلی جدید تاکنون ثبت‌نام ۹۹ درصد دانش‌آموزان شهرستان در مدارس نهایی شده است.

«فاضل فاضل‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریور اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس در وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز ویروس کرونا سه سناریو طراحی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: اگر وضعیت شهری قرمز باشد با استفاده از شبکه شاد، سی‌دی‌های آموزشی، خودآموزها، برنامه‌های تلویزیونی و... روند آموزش دانش‌آموزان انجام می‌گیرد، در وضعیت زرد نیز کلاس‌ها یک روز درمیان و هر روز با حضور نیمی از دانش‌آموزان برقرار می‌شود و در وضعیت سفید کلاس‌ها طبق روال همیشگی برپا است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته 12هزار و 289 دانش‌آموز در 171 واحد آموزشی شهرستان مشغول به تحصیل بودند گفت: برای سال تحصیلی 1399-1400 نیز تاکنون ثبت‌نام 99 درصد دانش‌آموزان شهرستان در مدارس نهایی شده است.

 

فاضل‌نیا تصریح کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان به تفکیک مقطع تحصیلی، 98 درصد دانش‌آموزان ابتدایی، 91درصد دانش‌آموزان مقطه متوسطه اول و 85 درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه تا کنون بالغ بر 11 هزار و 397 دانش‌آموز در مدارس ثبت نام کرده‌اند خاطرنشان کرد: تعدادی از دانش‌آموزان هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند، که از این تعداد یا دانش‌آموزان کلاس‌اولی هستند که در حال تکمیل فرآیند مرتبط با سنجش سلامت بوده و یا دانش‌آموزان کلاس نهمی که در حال انجام فرآیند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته هستند.

 

وی با بیان اینکه روند ثبت نام دانش‌آموزان به جز پیش‌دبستانی خوب است اظهار کرد: از خانواده‌هایی که نوآموزان پیش دبستانی دارند، می‌خواهیم هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

 

فاضل‌نیا با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی شهریور 99 در 2 حوزه اجرا افزود: امتحانات نهایی با شرکت 301 دانش آموز در حوزه دبیرستان جامعه یاوری 2 و شاهد شهید کدیور از 22 مرداد آغاز و 13 شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه حوزه‌های امتحانات نهایی قبل از برگزاری هر آزمون ضدعفونی می‌شوند گفت: دانش‌آموزان برای حضور در امتحانات نهایی ضمن رعایت نکات بهداشتی، از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

 

کد خبر 959632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha