مسئولان توجهی به کانون های مساجد ندارند

مدیر کانون فتح المبین شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کانون های مساجد نباید فراموش شوند، گفت: مسئولان توجهی به کانون های مساجد نمی کنند و عملا به فراموشی سپرده شده اند .

 جواد شریفی مدیر کانون فتح المبین اسلام آباد غرب از بی توجهی مسئولان به کانون های مساجد اظهار نگرانی کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تمامی برنامه ها و هزینه های مسجد از طریق هزینه های شخصی صورت می گیرد و توجهی به کانون های مساجد نمی شود. 

 

 وی افزود کرد: در کانون فتح المبین بدون پشتوانه ی مالی برنامه های متنوعی شامل برنامه های ورزشی، قرآنی، کلاس های مهد و پیش دبستانی را برگزار کردیم . 

 

 مدیر کانون فتح المبین اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه مربیان هیچگونه وجهی در قبال کارشان دریافت نمی کنند تصریح کرد: مربیان کانون بدون دریافت وجه و در راه رضای خدا به کودکان آموزش می دهند و با توجه به وضعیت بد اقتصادی و نبود امکانات شرایط سختی را برای کانون ها به وجود اورده است . 

 

 وی ایجاد فضای صمیمی با جوانان را راهکار جذب آنان به مساجد خواند و خاطر نشان کرد: با ایجاد فضای صمیمی و مشارکت جوانان در فعالیت های مسجد می شود آنان را جذب کرد. 

 

 شریفی بیکاری و فشار اقتصادی را عامل دین گریزی و نا امیدی جوانان دانست و اظهار کرد: باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی جوانان تلاش کنیم و با جذب جوانان به مسجد و امید دادن به آنان که از وظایف مهم رسانه های دینی و کانون های مساجد به ویژه مسئولان است برای جذب بیشتر استفاده کرد.

 

   وی بیان کرد: رسانه های دینی تا کنون در جذب جوانان و انجام رسالت های دینی خوب عمل نکرده و شاهد نارضایتی هایی هستیم که امیدواریم با تلاش اهالی رسانه های دینی و مذهبی شاهد سوق دادن جوانان به سمت مساجد و آموزه های دینی باشیم . 

 

 مدیر کانون فتح المبین اسلام آباد غرب با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم اظهار داشت: باتوجه به پیش رو داشتن ماه محرم و حساسیت های به وجود امده طبق دستور رهبری و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری اباعبدالله را برگزار خواهیم کرد . 

 

 وی در پایان به فعالیت های کانون فتح المبین در مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: به دلیل وضعیت بد اقتصادی اهالی روستا موفق به تهیه و خرید ماسک نشدیم و تنها توانستیم به صورت دائمی ضد عفونی مسجد را انجام دهیم.

کد خبر 959642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha