کمبود تجهیزات تخصصی درمان در ایلام باید حل شود

امام جمعه ایلام گفت: کمبود تجهیزات تخصصی درمان و نیروی انسانی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام باید حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار»  در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه این دانشگاه در استان، اظهار کرد: پزشکان و پرستاران محترم دارای مسئولیتی سنگین در قبال جان و سلامتی مردم در دنیا و آخرت هستند و در صورتی که در رعایت این اصل مهم کوتاهی صورت گیرد و از بار مسئولیت شانه خالی کنند، باید روز قیامت پاسخگو باشند.

 

وی  تصریح کرد: امیدواریم خداوند ترحمی کند و این وضعیت شیوع بیماری کرونا تغییر کند، در این شرایط باید دست تضرع و توسل به سمت خداوند متعال دراز کنیم. 

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: ما کمتر به این نکته توجه داریم که خداوند برای رویکرد بندگانش به سمت خود، گرفتاری‌هایی برای امتحان در مسیر زندگی آنان قرار می دهد هرچند گاهی این گرفتاری ها نیز، نتیجه عملکرد بد افراد می‌باشد.

 

کریمی تبار با تاکید بر اینکه بیمارستان آموزشی و پزشکی شهید مصطفی خمینی جهت رفاه حال مردم استان از لحاظ تجهیزات تخصصی درمان و نیروی متخصص کادر درمانی دارای کمبودها و نواقصی است، گفت: بر اثر این کمبودها بخشی از کادر درمان که در این بیمارستان زحمت می‌کشند، متحمل فشار و ترافیک کاری بالا هستند و رسیدگی‌ به این مهم جهت رفع مشکلات مراجعین و پرسنل زحمتکش این بخش درمان باید هرچه سریعتر در دستور کاری ریاست بیمارستان قرار گیرد که خدای ناکرده کم کاری در این زمینه موجب از دست رفتن جان افراد نشود.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد:  تمام بخش ها و حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام مستقیماً درگیر مبارزه با بیماری کرونا هستند و قطعاً مردم شریف استان نیز قدردان زحمات و تلاش های شجاعانه و فداکارانه آنان خواهند بود.

 

حجت الاسلام « سید محمد باقر هاشمی» بیان کرد: در سطح استان خوشبختانه در شرایط فعلی و در راه مبارزه با بیماری کرونا با کمبود تخت بیمارستانی مواجه نشده ایم که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

 

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از پرسنل و پزشکان و افراد خدمت رسان در سطح دانشگاه در راه خدمت به مردم به بیماری کرونا مبتلا شده اند که در این شرایط اگر مقدور باشد، تلاش کنیم که از خدمات و تلاش های شبانه روزی و ایثارگرانه آنان به خوبی تقدیر شود.

کد خبر 959680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha