مدیران صنعت برق کرمان در دفتر استانی خبرگزاری شبستان حضور یافتند

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان به همراه مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان و مدیر امور اتفاقات برق کرمان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر استانی خبرگزاری شبستان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سید محمد جواد جهادی چهارشنبه (22 مرداد) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان کرمان با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان ضمن تبریک ایام بزرگداشت روز خبرنگار گفت: قشر خبرنگار سختی های خاص خود را دارد و جانشان کف دستشان است و زمانی که یک حادثه، بحران، اتفاق و یک تنش اجتماعی و معضلی به وجود می آید، خبرنگاران در صف اول و در ابتدای کار حضور دارند و خطرات زیادی هم داشته و کار فوق العاده سختی است.

 

وی ادامه داد شما خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی به مردم با حفظ شئون مردم کمک بزرگی می کنید؛ به هر حال ما به فکر شهروندان و حتی برای مشترکان بد حساب احترام قائل هستیم لذا کمک شما می تواند مؤثر باشد.

 

جهادی بیان کرد: بقا و ادامه فعالیت صنعت برق منوط به تأمین منابع مالی و نقدینگی است؛ برق در 3 سطح تولید، انتقال و توزیع است؛ برق در نیروگاه تولید می شود و توسط خطوط انتقال به ایستگاه های برق منتقل می شود و از آن جا پخش و توزیع می گردد؛ باید پول حاصل از فروش آن را به خزانه دولت برگردانیم و دولت از این طریق بتواند چرخ نیروگاه را بچرخاند.

 

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تعرفه های شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در خصوص برق اماکن مذهبی و مساجد به چه شکل است؟ و در خصوص روشنایی گلزارهای شهدا به چه شکل عمل می کنید؟ گفت: مساجد و تکایا از بخشودگی برق بهره مند می شود البته به خاطر اینکه در سنوات گذشته مدیریت مصرف رعایت نشده، این بخشودگی به فضای عبادی محدود شده است؛ یعنی هر مسجد با توجه به فضای عبادی که دارد، معادل همان از بخشودگی بحث انرژی برخوردار است و در خصوص روشنایی گلزار شهدا نیز آن ها هم بخشودگی دارند.

 

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان در ادامه به نورپردازی بی نظیر گلزار شهدای کرمان توسط شرکت توزیع برق شمال استان اشاره کرد و آن را وظیفه ای در قبال شهدا دانست و افزود: پس از اجرای این طرح بعضی از شهرها نیز تقاضا داشتند که متأسفانه به دلیل هزینه های بالا نتوانستیم انجام دهیم.

 

وی در ادامه در خصوص طرح انتقادات و یا گزارش ها و درخواست ها در خصوص اتفاق برق بیان کرد: به جز شماره تماس 121، سامانه پیامکی10000000121 است که مردم می توانند موضوع و درخواست خود را پیامک کنند تا مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

 

جهادی اظهار داشت: شرکت در سال های گذشته به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمات مناسب به شهروندان و کاهش مراجعات حضوری اقداماتی انجام داده است؛ یکی از بحث ها، بحث توسعه دفاتر پیشخوان است و شهروندان در صورتی که خدماتی در خصوص خرید انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب را داشته باشند، می توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و همچنین سایت www.nked.co.ir شرکت برای خدمات مختلف در دسترس مردم است.

 

وی گفت: الان ما از بعضی از مردم و دستگاه های اجرایی طلب داریم که بدهی از دستگاه های اجرایی مشخص است و استاندار کرمان به تمام ادارات دولتی دستور دادند پیگیری کنند.

 

 

در این دیدار طاهره بادامچی، مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کرمان از حضور مدیران شرکت توزیع برق شمال استان کرمان و مجموعه روابط عمومی این دستگاه برای پاسداشت روز خبرنگار قدردانی کرد و با ارائه گزارشی از فعالیت های این رسانه در حوزه های دین، فرهنگ و اندیشه گفت: ماهیت خبرگزاری شبستان ماهیت دینی و فرهنگی است و به تناسب بعضی از خبرهای اجتماعی برای ما اولویت پیدا می کند و خبرهای اقتصادی نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها، جزو اولویت های خبری این رسانه است.

کد خبر 959783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha