۳۳۰ برنامه بمناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی اجرا می شود

حجت الاسلام دلریش گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اصلی ستاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام بهنام دلریش»، امروز( ۲۲مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات برگزار شد افزود:  احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اصلی ستاد است که در این راستا  ۳۳۰ برنامه بمناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی اجرا می شود که مهترین برنامه ها باتوجه  به شیوع کرونا و محدودیت ها به فضای مجازی معطوف شده است.
 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان آذربایجان غربی افزود: در رویکرد جدید ستاد از تصدی گری درحوزه امر به معروف ونهی ازمنکر دوری شده و به احیای این سنت توجه خاص شده و هدف اصلی ستاد است.

وی در ادامه سخنان خود گفتمان سازی و جریان سازی و در نهایت فرهنگ سازی را در راس ستاد استانی عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا جلسات وبرنامه های ویژه ای با ادارات، سمن ها و اقشارمختلف نخبگان جامعه برگزار شده و شده است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با تاکید به اینکه شعار هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری« نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگسازی» است، بیان کرد: تمام  برنامه های ستاد با هشتگ "بی تفاوت نباشیم" در خروجی رسانه ها و فضای مجازی قرار می کیرد.
 

وی همچنین برگزاری ۱۴ جلسه اخلاق ویژه مدیران، ۵۶۵ شورای امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری ۲۸ مورد همایش ، سمینار و جذب و ساماندهی ۴۵۴۱ نفر در قالب گروه طلایه داران و ۳۳۱۰ مورد فعالیت تبلیغی را ازجمله اقدامات شاخص سال گذشته عنوان کرد.
 

 

کد خبر 959788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha