لزوم ترویج ارزش های دفاع مقدس در دانشگاه های فارس

کوشکی جهرمی گفت: آموزش و ترویج ارزش های دفاع مقدس در دانشگاه ها یک ضرورت فرهنگی و از اولویت های اصلی اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، عصر امروز (چهارشنبه 22 مرداد)  در نشست شورای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در دانشکده فنی و حرفه‌ای «شهید باهنر» گفت: آموزش و ترویج ارزش های دفاع مقدس در دانشگاه ها یک ضرورت فرهنگی است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس افزود: ایجاد و اجرای شیوه‌های آموزشی جدید برای ترویج این فرهنگ در جمع دانشجویان یکی از اولویت های اصلی اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: از ظرفیت و رشته های کاربردی مانند گرافیک و کامپیوتر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس برای ترویج و اجرای طرح کارآموزی دانشجویان با موضوع دفاع مقدس باید بهره موثر برده شود.

کوشکی جهرمی تصریح کرد: صدور گواهی تدریس برای اساتیدی است که دروس دفاع مقدس را در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی تدریس می‌کنند از دیگر برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس است.

وی ادامه داد: افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس نیز فرصت مطلوبی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان ایجاد می کند و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برای برگزاری اردوهای نیم روزه با هدف آشنایی عملی با تاریخ دفاع مقدس برای دانشجویان آمادگی لازم را دارد.

کد خبر 959891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha