رسانه‌ها دلسوزانه در راستای پیگیری مطالبات مردم حرکت می‌کنند

انصاری گفت: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا شکل‌گیری مراسم و تجمعات گسترده با حضور مردم را با محدودیت‌هایی مواجه کرده است، خبرنگاران با حضور پررنگ خود در عرصه‌های مختلف مردم، رویدادها را برای مردم تداعی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» شامگاه (چهارشنبه ۲۳ مرداد) در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای دهه فجر انقلاب اسلامی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: موضوع غدیر خم کمتر مورد توجه واقعه شده و این موضوع می‌طلبد برنامه‌های تبیینی شایسته‌ این رویداد برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر غدیر را نشناسیم واقعه کربلا را هم نخواهیم شناخت از همین رو باید بیش از پیش به آن توجه داشت چراکه شکل گیری واقعه کربلا و صف‌آرایی در مقابل امام حسین (ع) و یارانش ناشی از انحراف در غدیر بود.

 

 انصاری با انتقاد از اینکه اهمیت واقعه غدیر خم به درستی ادا نشده است، تصریح کرد: برخی هنوز عید غدیر نیامده خود را مهیای ماه محرم می‌کنند که این شایسته جامعه اسلامی نیست.

 

وی در ادامه با قدردانی از تلاش خبرنگاران به ویژه در انعکاس برنامه‌ها و رویدادهای مهم خبری استان، اظهار داشت: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا شکل‌گیری مراسم و تجمعات گسترده با حضور مردم را با محدودیت‌هایی مواجه کرده است، خبرنگاران با حضور پررنگ خود در عرصه‌های مختلف مردم، رویدادها را برای مردم تداعی می‌کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش خبرنگاران فعال این استان، تصریح کرد: رسانه‌های استان دلسوزانه در راستای پیگیری مطالبات مردم حرکت می‌کنند.

 

انصاری افزود: رسانه ها در استان رویه سالمی در پیش گرفته اند و امید است با هم افزایی و همگرایی در مسیر پیش رو بیش از پیش منشا خیر و برکت برای استان و کشور شوند.

 

کد خبر 959913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha