یوم العباسی از جنس کمک مومنانه در پایتخت شور و شعور حسینی

فیروزفر بیان اینکه در روز یوم العباس در مسیر چهارراه امیر کبیر تا میدان آزادی ۱۱۰ هزار بسته کمک مومنانه و معیشتی در مسیر قرار خواهد گرفت، گفت: اجرای نذورات قربانی در سال جاری در مسیر کمک‌های مومنانه انجام می‌شود.

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه اعظم زنجان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

 

علیرضا فیروزفر بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ها ادامه داد: به همین منظور برنامه های عزاداری حسینیه اعظم زنجان در فضای باز انجام می شود.

 

وی به حضور مادحین و ذاکرین اهل بیت(ع) در برنامه شب های محرم اشاره کرد و گفت: وضعیت ویروس کرونا در زنجان موجب شده است تا مراسم شیرخوارگان حسینی حسینیه اعظم زنجان به صورت مجازی برگزار شود.

 

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه یوم العباس امسال به صورت متفاوت برگزار می شود، افزود: محرم امسال یوم العباس زنجانی ها در قالب کمک مومنانه متجلی می شود.

 

وی با بیان اینکه در روز یوم العباس در مسیر چهارراه امیر کبیر تا میدان آزادی ۱۱۰ هزار بسته کمک مومنانه و معیشتی در مسیر قرار خواهد گرفت، گفت: اجرای نذورات قربانی در سال جاری در مسیر کمک‌های مومنانه انجام می‌شود.

 

فیروزفر با بیان اینکه در تمام برنامه های حسینیه اعظم زنجان پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد، گفت: خدمات بهداشتی دارالشفای حسینیه اعظم زنجان هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خواهد شد.

 

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان به نصب تصویر شهیدان محور مقاومت و شهدای مدافع سلامت در میدان انقلاب اشاره کرد و گفت: محرم امسال در میدان انقلاب تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی و همچنین شهدای شاخص مدافع سلامت نصب خواهد شد.

کد خبر 959917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha