توزیع بسته‌های معیشتی بین مسئولان خانه‌های قرآن در دیواندره

محمدرضا خسروپور از توزیع بسته‌های معیشتی بین مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور حمایت از خانه‌های قرآنی شهری و روستایی که در ایام کرونا تعطیل و متضرر شدند، انجام شد.

محمدرضا خسروپور کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دیواندره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین 20 نفر از مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی تامین شد، عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر بسیاری از کسب و کارها تعطیل و متضرر شدند.

 

وی اضافه کرد: یکی از کسب و کارهایی که از شیوع بیماری کرونا دچار خسران شدند همین فعالیت‌های قرآنی بودند که با شیوع این بیماری تعطیل شدند و این تعطیلی متأسفانه ضررهای مادی و معنوی زیادی به این بخش‌ها وارد کرده است.

 

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره اضافه کرد: حمایت از خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در شهرستان دیواندره از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی است.

کد خبر 959945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha