لزوم تجهیز مبلغین به اطلاعات روز / عزاداران حسینی  پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

حجت الاسلام کیانی با بیان اهمیت و جایگاه ویژه تبلیغ و مبلغین دین گفت: پیامبراکرم (ص) بیست و سه سال آخر عمرش مبلغ دین مبین اسلام بود.

حجت الاسلام «علی مراد کیانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امروز ه تبلیغ دین از اهم مسائل روز است و با توجه به شرایط جامعه  بدلیل انتشار ویروس کرونا باید تبلیغ و تولید محتوا در فضای مجازی  انجام شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  همدان با بیان اینکه امروز رسالت مبلغین دینی خیلی سنگین و حساس است،افزود: اطلاعات مبلغین باید به روز باشند شخص مبلغ باید با ابراز نوین روز مسلح گردد.

 

وی مسئله تبلیغ دین را مهم دانست و گفت: اگر تبیلغ و ابلاغ درست انجام نشود و صحنه تبلیغ در دست شیاطین باشد حق و عدل غریب باقی می ماند.

 

وی با بیان اینکه تبلیغ اهم مسائل امروز است اما بدون طرح، بدون اولویت ها و زمان بندی ها کارها جواب نمی دهد، بیان کرد: دشمن در دشمنی خود تخصصی کار می کند و ما نیز باید در تبلیغ دین خود را به اطلاعات روز  مجهز کنیم.

 

حجت الاسلام کیانی در ادامه ضمن تشریح عملیات محرم و تبیین شرایط موجود در وضعیت بیماری کرونا بیان داشت: در عین رعایت کامل دستور العمل ستاد کرونا ، عزای سید الشهداء را با شکوه اجراء خواهد شد و مبلغین در اغنا سازی مردم  و تبدیل کردن وضع موجود به یک فرصت برای ایجاد رویکرد عزاداری به سبک امامان شیعه تاکید نمود.

 

 

کد خبر 959987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha