توزیع نان صلواتی به همت کانون «پیمان غدیر» در نانوایی های جهرم

پاشه از توزیع نان صلواتی به همت کانون «پیمان غدیر» در نانوایی های جهرم خبر داد و گفت: این برنامه در پنج نانوایی سطح شهر جهرم به اجرا در آمد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به ایجاد گروه خیریه و جهادی به منظور کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر»، گفت: این خیریه متشکل از اعضای کانون «پیمان غدیر» بوده که تاکنون خدمات متعددی را در کمک به محرومان و نیازمندان جامعه انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر»، افزود: تهیه بسته های معیشتی، تهیه و توزیع گوشت قربانی و ... از برنامه های این خیریه بوده که به دفعات متعدد به مرحله اجرا در امده است.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه ولایت و امامت نیز برنامه های متعددی توسط این کانون فرهنگی و هنری در راستای کمک به محرومان جامعه انجام شده است، بیان کرد: قربانی کردن دام در روز عید قربان و روز عید غدیر از جمله این برنامه ها بود که در جریان این طرح، گوشت های نذری به صورت بسته بندی شده میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

 

پاشه از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» را توزیع نان صلواتی ذکر کرد و گفت: این برنامه در عصر روز عید غدیر و در پنج نانوایی سطح شهر جهرم از جمله چهار راه حافظ، خیابان خیام، کوی شهید سحرخیز، بلوار مادر و خیابان ولی عصر (عج) به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با اشاره به اینکه توزیع نان صلواتی در برخی محله های کم برخوردار جهرم انجام شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه، توزیع بسته های معیشتی، قربانی مشارکتی، توزیع پذیرایی و ... در این ایام انجام شده است.

 

وی در پایان با تاکید بر تداوم فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه این کانون فرهنگی و هنری در مناسبت های مختلف، از عموم خیران و نیکوکاران که در این زمینه به یاری این کانون شتافتند، قدردانی کرد.

 

کد خبر 960050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha