رتبه نخست  منطقه ۱۵ در درصد پلاك هاي تجميعي

صفدری گفت: منطقه ۱۵ با ۹۲درصد تجمیع پلاک از کل پلاک های نوسازی شده موفق به کسب رتبه نخست درتجمیع و رتبه برتر طی سه ماه نخست سال در عملکرد ستاد بازآفرینی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، «مهدی صفدري» گفت: با اشاره به افزایش خدمات و تسهیلات برای مراجعان بافت های فرسوده گفت: اقداماتی نظیر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده ها، وجود نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران در دفاتر توسعه محلی به منظور تسریع در روند امور و نیز بازدید های میدانی و خارج از نوبت شورای معماری به تسریع پرونده های این بخش کمک کرده است.


معاون معماری و شهر سازی منطقه ۱۵ گفت: در این راستا معاونت شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 15 با 92٪ پلاك تجميعي از كل پلاك هاي نوسازي شده در متوسط 4 پلاك تجميعي با ميانگين مساحت252.9 مترمربع بالاترين درصد تجميع را در مناطق 22گانه تا پايان خرداد ماه سال جاري داشته است.


وی به اجرای تمهیدات لازم  با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: اقداماتی نظیر استقرار « باجه پاسخ گويي»، حضور نماينده ی مطلع و تام الاختيار معاونت شهرسازي منطقه در دفاتر خدمات الكترونيك شهر به صورت ثابت، پاسخ گویی تلفنی کارشناسان، راه اندازی سامانه ثبت درخواست نوسازی و تجمیع در راستای رفاه و سلامت شهروندان به منظورکاهش میانگین زمانی صدور پروانه و پایان کار ساختمانی و عدم رسوب پرونده ها در معاونت شهرسازی انجام شد تا پیگیری پرونده های بافت فرسوده به عقب نیفتد.


صفدري اضافه کرد: به دنبال سياست هاي بازآفريني شهري، اين معاونت تا 3 ماهه آينده 10 پروژه كوچك مقياس شهري در محله های اتابك، شوش، طيب، مينابي و وليعصر به بهره برداری می رسد.
 

کد خبر 960084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha