برگزاری ۳۰ مناظره دانشجویی تخصصی همزمان با هفته تعاون

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از برگزاری ۳۰ مناظره دانشجویی تخصصی همزمان با هفته تعاون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان دانشجوان جهاد دانشگاهی، «مهدی عباسی» با اشاره به اینکه هم‌اکنون تیم ها در حال آموزش و آماده سازی برای شرکت در مسابقات هستند گفت: گروه ها به صورت دو یا سه  نفره در مسابقات ثبت نام کرده‌اند که نفر سوم اختیاری است و در هر مناظره می تواند تغییر کند.

رییس سازمان دانشجویان افزود: داوری این مسابقات برای هر مناظره بر عهده سه داور از رشته های مرتبط با فعالیتهای تعاونی است.

وی افزود: گزاره های این مسابقات از محورهای تعامل تعاونی‌ها با اقتصاد جهانی، افزایش بهره وری در اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، نظام جامع نظارت و ارزیابی اتاق‌ها، کمک به ارتقای سطح کیفی و توانمندسازی اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، ترویج و توسعه فرهنگ تعاون با استفاده از ابزارها و رسانه‌های عمومی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی اتاق تعاون برای بهبود فضای کسب و کار، مزیت تشکیل شرکت های تعاونی به جای شرکت های سهامی خاص، تفاوت تعاونی ها در ایران و جهان، تفاوت رویکرد تعامل و نظارت دولت بر تعاونی ها در ایران و کشور های پیشرفته، بستر کار تیمی و تشکیل تعاونی در ایران در مقایسه با سایر کشورها، ظرفیت تعاونی‌ها در حل مشکلات اقتصادی کشور انتخاب شده‌اند.

عباسی خاطرنشان کرد: مسابقات از هفته اول شهریور ماه به صورت مجازی آغاز و مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات در هفته تعاون به صورت حضوری و استودیویی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ این مناظرات توسط مرکز ملی گفتگو،مناظره و آزاداندیشی، با حمایت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و اولویت ثبت نام با دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم اجتماعی؛ اقتصاد و مدیریت و دیگر رشته های مرتبط بوده است.

جایزه تیم اول ۵ میلیون تومان و تیم دوم ۴ میلیون تومان است.

کد خبر 960096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha