اهدای ۱۰۰ واحد خون توسط رزمندگان تیپ «۳۳ المهدی (عج)» به بیماران نیازمند

رضائیان گفت: حدود ۱۱۰ نفر از کارکنان تیپ نیروی مخصوص «۳۳المهدی (عج)» با حضور در پایگاه انتقال خون جهرم، بخشی از خون خود را اهداء کردند.

«یعقوب رضاییان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جمعی از کارکنان این یگان با حضور در پایگاه انتقال خون جهرم بخشی از خون خود را اهداء کردند.

 

رئیس پایگاه انتقال خون جهرم افزود: در این حرکت خداپسندانه، از ابتدای هفته تا امروز پنج شنبه ۲۳ مرداد ماه، با حضور نزدیک به ۱۱۰ نفر از کارکنان این تیپ «المهدی (عج)» جهرم،۱۰۰ واحد خون به بیماران نیازمند اهدا شده است.

 

وی بیان کرد: بعد از حرکت جهادی  اهدای خون توسط دلاورمردان تیپ نیروی مخصوص «۳۳ المهدی (عج)» در فروردین و اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، هم اکنون نیز با توجه به ضرورت اهداء خون در ایامی که جمعی از مردم عزیزمان گرفتار بیماری کووید ۱۹ هستند، این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه، همچنان ادامه دارد.

 

رضاییان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، متاسفانه شاهد کاهش اهدا خون توسط مردم و  در نتیجه  کاهش ذخائر و فرآورده های خونی هستیم. 

 

وی ضمن تشکر از حضور کارکنان تیپ نیرو مخصوص ۳۳ المهدی (عج) برای اهدا خون  بیان کرد: تمامی اقدامات بهداشتی برای یک اهدا سالم و مطمئن در مراکز انتقال خون انجام می شود و مردم بدون هیچ نگرانی می توانند با حضور در پایگاه های انتقال خون،به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند و سهمی در نجات جان هم وطنانشان باشند.

کد خبر 960142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha