افتتاح ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) روستای قاسم آباد

ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) و پایگاه بسیج قمر بنی هاشم(ع) روستای قاسم آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با حضور مسؤولان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) و پایگاه بسیج قمر بنی هاشم(ع) روستای قاسم آباد با حضور  سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، حجت الاسلام محمد عرب امام جمعه موقت شهر ابوزید آباد ، رئیس دفتر نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در بخش کویرات ، نمایندگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رئیس شورای بخش کویرات ، دهیار و مردم روستای قاسم آباد به بهره برداری رسید.

 

مبلّغ دینی روستای قاسم آباد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ساختمان قبلی کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص)، حمام قدیمی بلا استفاده بود که به همت اهالی روستا و اعضای کانون بازسازی شد.

 

حجت الاسلام مظلوم پیرمرادی افزود: بازسازی این ساختمان علاوه بر نیروی انسانی که با همت جوانان به صورت خیرخواهانه و رایگان صورت گرفته، بیش از ۱۲۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است که بخشی از آن با کمک اهالی روستا تامین شده اما تاکنون هیچ مساعدتی در این حوزه از سوی هیچ نهاد دولتی صورت نگرفته و تنها رئیس شورای بخش کویرات مبلغ ۱۰ میلیون ریال در این زمینه مساعدت داشته است.

 

 

روحانی روستای قاسم آباد افزود: سیستم رایانه و قفسه کتب کتابخانه و برخی تجهیزات کانون همچون میز و صندلی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تامین و در اختیار کانون قرار گرفته است.

 

پیرمرادی افزود: هم اکنون با تلاش و پیگیری فعالان فرهنگی کانون توانسته ایم اتصال اینترنت روستا را فراهم کنیم و از این پس جوانان و نوجوانان روستا می توانند با حضور در کانون از خدمات کافی نت آن هم استفاده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین پیگیر تهیه یک دستگاه تکثیر برای کانون به منظور رفاه حال اهالی روستای قاسم آباد و جهت ارائه خدمات به اهالی روستا هستیم.

 

روستای قاسم آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل و در فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 960148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha