برگزیدگان جشنواره مطبوعات سیستان و بلوچستان مشخص شدند

برگزیدگان ششمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سیستان و بلوچستان مشخص شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، برگزیدگان ششمین دوره جشنواره  مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سیستان و بلوچستان مشخص شدند و با حضور علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

در بخش گزارش توصیفی و تحلیلی فائقه راغی به خاطر اثر «اینجا فقر، سیل و بی خانمانی تا مغز استخوان را می سوزاند» رتبه اول راکسب کرد و تندیس جشنواره، هدیه نقدی و لوح تقدیر را دریافت کرد.

 

در این بخش لیلا خطیب زاده برای اثر« حاشیه نشینی در چابهار جزء فقر و بیکاری یافت نمی شود» رتبه دوم و آرشام هنرکار برای گزارش «انتظار ساعتی در صف گاز»ر رتبه سوم را کسب کرد.

 

هیات داوران در بخش گزارش خبری هیچ کسی را  حائز رتبه اول ندانست اما  جواد قنبری به خاطر گزارش «بهشت آبزی پروری ایران در انتظار سرمایه گذاران» رتبه دوم و سید مجتبی طباطبائی زاده به خاطر «نسخه شفاف بخش اقتصاد سیستان و بلوچستان« رتبه سوم این بخش را کسب کردند و جایزه نقدی و لوح تقدیر دریافت کردند.

 

در بخش گزارش ویدئویی هیات داوران هیچ کسی را حائز رتبه اول ندانست اما سید امیر حسین عظیمی به خاطر جولان مدارس کپری در بلوچستان و مریم سرگزی به خاطر کلبه آرامش در سیستان حائز رتبه دوم تا سوم شدند.

 

 در بخش یاداشت و سرمقاله هیات داوران هیچ کسی را حائز رتبه اول ندانستند اما در این بخش هادی محمدی به خاطر دختران عروسک به دستی که عروس می شوند و زهره خجسته مجموع آثار ارسالی رتبه دوم تا سوم را کسب کردند.

 

 در بخش طراحی و صفحه آرایی مصطفی کیخا مقدم، احسان نورزایی و فرشته رئیسی  حائز رتبه اول تا سوم شدند.

 

احمد زائر میری در بخش ویژه ایثار و شهادت و جبهه مقاومت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کرد.

 

در بخش تیتر محمد رضا شهابی نیا به خاطر اثر مرثیه آب در دزداب تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه اول،   الهه جهانبین به خاطر اثر صادرات آب با طعم هندوانه رتبه سوم راکسب کرد و هیئت  داوران کسی را حائز مقام دوم ندانست.

 

در بخش پوستر اکبر تجلی به خاطر اثر بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات رتبه اول را کسب کرد  تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت نمود، در این بخش مهرداد پارسا فر به خاطر اثر غفلت مسئولین از اقتصاد مرزنشینان رتبه دوم و الهه جهان بین رتبه سوم را کسب کرد.

 

در بخش خبر هیات داوران  کسی را حائز رتبه اول تا دوم ندانست ولی  حمیده ذوالفقاری  برای گزارش «سهم استان از تولید ناخالص ملی» رتبه سوم را کسب کرد.

کد خبر 960183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha