درمانگاه شبانه روزی شهر ماکلوان هفته دولت  افتتاح می‌شود

محسنی گفت: بازسازی درمانگاه شبانه روزی شهر ماکلوان توسط هوانیروز ارتش با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: حرفه خبرنگاری از مشاغل سخت دنیاست و روز خبرنگار و هفته اطلاع رسانی زمان مغتنمی برای تجلیل از زحمات خبرنگاران است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند افزود: اصحاب رسانه با زبان و قلم متعهدانه خود خدمات دولت و نظام را به اطلاع مردم می‌رسانند.

 

وی با اشاره به اینکه این هفته فرصت مناسبی است که تقدیری از زحمات این قشر شود گفت: هفته خبرنگار همچنین فرصت مناسبی برای بیان مطالبات خبرنگار است تا  با حضور نماینده مردم، مطالبات خبرنگاران در مجلس بیان شود.

 

محسنی با اشاره به اینکه جامعه ای که از نقد منصفانه برخوردار نباشد مانند آبی است که در یک جا بماند و بوی تعفن بدهد تصریح کرد: نقد سبب عدم سستی در کار مسئولان می‌شود و نقد منصفانه این است که نخست عملکردها و اقدامات انجام شده بیان و سپس کاستی‌ها در کنار آن گفته شود.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا بیش از 30 جلسه و 300 مصوبه در این شهرستان داشتیم که تمام مصوبات اجرایی شد خاطرنشان کرد: خبرنگاران نقش بسیار موثری در این دوران داشتند و تمام مطالب را بازنشر می‌دادند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به عنوان کارشناس، در خبرها تحلیل داشته باشند اظهار کرد: حفظ آرامش روانی در شهرستان تا حدی مرهون زحمات خبرنگاران است.

 

محسنی با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت افزود: در هفته دولت سال جاری ضمن کلنگ‌زنی سه پروژه مهم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور محرومیت زدایی در شهرستان شامل بازسازی بیمارستان فومن، احداث مسکن محرومین و پروژه آبرسانی به روستای آبرود، بازسازی درمانگاه شبانه روزی شهر ماکلوان توسط هوانیروز ارتش با هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

کد خبر 960191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha