شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا/ استان قزوین در وضعیت هشدار قرار دارد

نامدار از شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان نامدار» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: در حال حاضر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند مربوط به شهرستان های قزوین، البرز و تاکستان است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در 24 ساعت گذشته ( از روز پنجشنبه 23 مرداد تا روز جمعه 24 مرداد) 46 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان به 276 نفر رسیده است که از این تعداد 61 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر بوده و 28 نفر هم متصل به دستگاه تنفسی هستند و 12 نفر هم در بخش ها منتظر تخت ویژه هستند.

 

نامدار تصریح کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته ( از روز پنجشنبه 23 مرداد تا روز جمعه 24 مرداد) 2 نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی این بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

وی در خصوص وضعیت هشدار استان قزوین توضیح داد: سامانه ما که مورد تائید وزارت بهداشت است، هر پنج روز آمار آن به روز می شود و آمار تمامی شهرستان ها و استان ها در این سامانه آمده است که طی چند وقت گذشته استان در وضعیت هشدار و قرمز بوده است.

 

گفتنی است در حال حاضر قزوین، تاکستان و البرز در وضعیت قرمز، بوئین ‌زهرا و آبیک در وضعیت نارنجی و هشدار و آوج در وضعیت زرد قرار دارد.

 

کد خبر 960318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha