جشنواره استانی کتابخوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی» برگزار شد

طاعتی پور، از برگزاری جشنواره استانی کتابخوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی» در هفته «قرآن و عترت» در شهرستان بهمئی خبر داد.

«جهانشاد طاعتی پور» امروز شنبه (۲۵ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: جشنواره استانی کتابخوانی با محوریت نماز و سبک زندگی در هفته قرآن و عترت با هدف نشر فرهنگ، سبک زندگی اسلامی و نقش آموزه های دینی به ویژه نماز در زندگی انسان در شهرستان بهمئی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ستان بهمئی، تصریح کرد: در دی ماه سال ۹۸ که زمان شروع این جشنواره بود ضمن تهیه و نصب بنر در سطح شهر، اقدام به نشر حداکثری در رسانه ها و فضای مجازی به صورت طرح سوال و پی دی اف کتاب نماز و سبک زندگی اثر استاد محسن قرائتی در سطح استان و شهرستان کردیم.

وی افزود: قرار بود که در ۱۵ اسفند ۹۸ اختتامیه آن برگزار شود، که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، تا کنون به تاخیر افتاد که ما و همکاران در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان نسبت به جمع آوری آثار شرکت کنندگان اقدام کرده و بعد از تصحیح و قرعه کشی بین کسانی که به همه سوالات جواب صحیح داده اند، به تعداد ۲۰ نفر از شرکت کنندگان برگزیده سراسر استان، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

طاعتی پور در پایان، با بیان اینکه برندگان جشنواره کتابخوانی استانی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و هدایای خود را تحویل بگیرند، خاطر نشان کرد: اسامی برندگان به تفکیک شهرستان به این شرح می باشد:

شهرستان بهمئی ( ۱- مجتبی بیغال ۲- محمد مهدی نصیری ۳- جمال امیری ۴- افسانه طاهریان ۵- زهرا محسنی ثانی ۶- طاهره نیک اندیش)

شهرستان دنا (۱- امیرحسین محمدی ۲- چنگیز نادری ۳- مرتضی سی سختی پور ۴- حسین محمدی ۵- حمزه ابراهیمی ۶- بهزاد بهرامی پور)

شهرستان کهگیلویه (۱- سیده مریم کشاورز ۲- سیده فاطمه احمدی پور ۳- سیدجواد احمدی پور)

شهرستان باشت (۱- عادل خادمی نیا ۲- علی شاهمیری ۳- اسحاق هاشمی پور ۴- احمد محمدیان ۵- یاسر کرمی)

 

 

 

کد خبر 960331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha