بانوی دارتر خراسان جنوبی قهرمان کشور شد

کسب عنوان قهرمانی کشور توسط بانوی دارتر خراسان جنوبی، افتتاح یک سازمان مردم نهاد و انتخاب شهرستان قائنات به عنوان قهرمان نخستین دوره رقابت های اسلالوم استان از جمله خبرهای کوتاه حوزه اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، در یازدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور به میزبانی استان خراسان جنوبی که از ۱۷ مرداد ماه با حضور ۸۰ دارتر خانم از سراسر کشور و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره استاد هاشم جعفری ریاست فقید کمیته دارت استان هرمزگان و زیر نظر انجمن دارت کشور و کمیته اداک برگزار شد، «آتنا بیگمی» دارتر استان توانست با شکست «امیاری» از استان سیستان و بلوچستان قهرمان‌ مسابقات دارت آنلاین کشور شود و «فریده پیری» از تهران و «فاطمه تیز بین» از استان فارس به مقام سوم مشترک مسابقات رسیدند.

 

**افتتاح سازمان مردم نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب در خراسان جنوبی

 به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، سازمان مردم نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب( رهسا) با هدف فعالیت در حوزه‌های فرهنگیف هنری و تخصصی استعدادیابی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از جوانان آغاز به کار کرد.

 

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هدف از برگزاری اینگونه مراسم ها برای آغاز به کار سازمان مردم نهاد جوانان، گفتمان سازی توجه به تشکل ها و فرهنگ سازی آنها به عنوان نمادهای اصلی مردم سالاری دینی در جامعه و تحقق این مهم است.

 

قائنات قهرمان نخستین دوره رقابت های اسلالوم خراسان جنوبی

نخستین دوره مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان با قهرمانی بانوان قائنات در پایانه مسافربری به کار خود پایان داد.

 

این دوره از رقابت ها با حضور ۱۸ شرکت کننده از شهرستان‌های طبس، بیرجند، سرایان و قائنات در دو کلاس ۱۵۰۰ سی سی و ۲ هزار سی سی به صورت افرادی و تیمی برگزار شد که در رده تیمی شهرستان‌های قائنات، بیرجند و سرایان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در رده انفرادی در کلاس ۱۵۰۰ سی سی، حوا علیزاده، حسنیه یعقوبی و مریم نقی زاده از قائنات به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند و در کلاس ۲ هزار سی سی سعیده صاحب نژاد از بیرجند، فهیمه راستگونژاد و الهه جوراب‌لو از قائنات نیز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

 

در پایان رقابت ها با حضور اکبرپور رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان، ترحمی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان، فلکی و طالبی رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائن از تیم های برتر و برترین های انفرادی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

کد خبر 960392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha