اعتراض نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی

نمازگزاران فلسطینی با در دست داشتن تصاویر «محمد بن زاید» در مسجدالاقصی، آن را خائن خواندند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المیادین»، به دنبال امضای توافقنامه میان امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی سازی روابط، نمازگزاران فلسطینی با در دست داشتن پلاکادرهایی در مسجدالاقصی، «محمد بن زاید» را خائن خطاب کردند.

 

 

 

خبرنگار المیادین تصاویری از این صحنه را منتشر و گزارش داد: نمازگزاران با در دست داشتن تصویر «محمد بن زاید»، وی را خائن خواندند.

 

خبرنگار المیادین گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران حمله کردند تا پلاکاردها را از بین ببرند.

 

امارات و رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه (23 مرداد ماه) با حمایت آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط را با یکدیگرامضاء کردند.

 

در همین راستا، مردم فلسطین این اقدام را محکوم کردند.

 

گروه های مقاومت فلسطین  نیز در بیانیه ای این توافقنامه را خیانت آمیز خوانده و اعلام کردند: این توافقنامه نشان دهنده پایمال شدن حق فلسطینی ها و خیانت به امت فلسطین است. امارات و رژیم صهیونیستی بداند  که ذره ای از خاک وطن خود نخواهیم گذشت.

 

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد: هنیه و عباس به طور واضح مخالفت قاطع خود را با این توافق اعلام کرده و آن را توافقی غیرملزم برای فلسطینیان خوانده و تاکید کرده اند که عموم فلسطینیان به طور قاطع و یکپارچه با هرگونه عادی سازی روابط دشمن صهیونیستی مخالف هستند.

 

در این بیانیه آمده است که هیچ شخص یا طرفی حق ندارد از فلسطین، قدس، مسجد الاقصی و شهدای فلسطین به عنوان پلی برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی استفاده کند.

 

دو طرف بر ادامه تماس ها و هماهنگی ها در عرصه داخلی جهت مقابله با این توافق و دیگر توطئه های پیش روی ملت فلسطین تاکید کردند.

کد خبر 960394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha