دانشکده های علوم قرآنی زاهدان و زابل دانشجو پذیرش می کنند

سرپرست دانشکده علوم قرآنی زاهدان گفت: دانشکده های علوم قرآنی زاهدان و زابل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عیسی ملاشاهی زارع» در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشکده های علوم قرآنی زاهدان و زابل بدون کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی صرفا با سوابق تحصیلی و کارشناسی ارشد با آزمون سراسری از طریق سنجش در سال تحصیلی جدید دانشجو پذیرش می کند.

 

سرپرست دانشکده علوم قرآنی زاهدان ادامه داد: دانشکده های علوم قرآنی زاهدان و زابل زیر مجموعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه با 18 دانشکده در سطح کشور از سال 74 فعالیت خود را در استان آغاز نموده اند و تمامی برنامه های آموزشی، حتی پذیرش دانشجو از طریق وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش صورت می گیرد.

 

ملاشاهی تصریح کرد: در سال جاری با توجه با اعلام سازمان سنجش جذب دانشجو در مقطع کارشناسی رشته علوم قرآنی و حدیث در 12 دانشکده به صورت ثبت نام از طریق سوابق تحصیلی از تاریخ اول شهریور در سایت سنجش انجام می شود.

 

وی افزود: تحصیل در این دانشگاه در مقطع روزانه رایگان بوده و دانشجویان از کلیه مزایای رفاهی وزارت علوم از قبیل وام های دانشجویی، خوابگاه، سلف با تعرفه دولتی برخوردار می باشند.

 

سرپرست دانشکده علوم قرآنی زاهدان خاطرنشان نمود: تا کنون ۸۰ درصد فارغ التحصیلان این دانشکده ها در ادارات و سازمان های دولتی به ویژه آموزش و پرورش جذب کار شده اند.

کد خبر 960447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha