کمک مومنانه کانون پیامبر اکرم (ص) سرکنه با توزیع نذر قربانی بین نیازمندان

حاجی حسنی گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه موج خودجوش برای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) روستای سرکنه آغاز شده است.

«کرامت حاجی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح «نهضت کمک مومنانه» به همت فعالان کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) روستای سرکنه در ماه محرم و صفر با توزیع نذر قربانی و بسته های معیشتی ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) مسجد امام علی (ع) روستای سرکنه ادامه داد: در راستای پویش «نذر قربانی» که توسط کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) را راه اندازی شده است تاکنون چهار مرحله از این پویش با همکاری خیرین انجام شده است.

 

وی ابراز کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه موج خودجوش برای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) روستای سرکنه آغاز شده است.

 

حاجی حسنی گفت: بروز ویروس کرونا در روستاها و مناطق محروم باعث شده است تا جوانان مسجدی کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) مسجد امام علی (ع) روستای سرکنه آستین همت را بالا بزنند و مایحتاج اصلی خانواده های نیازمند را تهیه کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) مسجد امام علی (ع) روستای سرکنه ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی از دیگر فعالیت های این کانون است که از آغاز شیوع کرونا شروع شده و همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 960469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha