خبرنگاران باید افکارعمومی را به ویژه در بحران‌ها هدایت کنند

خدادادی با بیان اینکه خبرنگاران باید بتوانند افکار عمومی را به ویژه در بحران‌ها هدایت کنند گفت: آگاهی‌بخشی در زمینه‌های گوناگون به خصوص تهدیدات پیش روی جامعه ایرانی از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (شنبه 25 مرداد) در نشست آموزشی و توجیهی دبیران باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر خوزستان، با بیان اینکه اعضای این باشگاه باید فرصت‌ها را جهت رشد و تعالی فردی و اجتماعی مغتنم بدانند اظهار کرد: آگاهی‌بخشی در زمینه‌های گوناگون به خصوص تهدیدات پیش روی جامعه ایرانی از ضروریات است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: مهم‌ترین کاری که از اعضای باشگاه خبرنگاران در جمعیت هلال احمر انتظار می‌رود هدایت افکار عمومی به ویژه در بحران‌ها است لذا بسیار اهمیت دارد که بتوانیم نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب، به‌جا و به‌موقع در حوادث و بحران‌ها اقدام کنیم.

 

وی اطلاع‌رسانی دقیق و در زمان مناسب را اعتماد آفرین برای آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: به همین دلیل نقش روابط عمومی در جمعیت هلال احمر بسیار پر رنگ و حساس است.

 

خدادادی این نشست‌ها را فرصتی برای کسب تجربه و مهارت در حوزه رسانه خواند و اعضا را به استفاده از تجربه اساتید مجربی که در حوزه رسانه و در فضای مجازی فعالیت دارند، توصیه کرد.

 

وی شعائر دینی، توصیه‌های ائمه (ع) و شهدا را چراغ‌های پرفروغ روشنی بخش مسیر حقیقت معرفی کرد و با توصیه به اخلاق‌مداری عنوان کرد: کار جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند است و به دلیل ماهیت کار خدمات بشردوستانه و قرابت کار ایثارگرانه اعضای جمعیت هلال احمر با کار شهدا، وقتی در این جایگاه قرار می‌گیریم باید ویژگی‌های منحصر به فردی را کسب کنیم و متفاوت از سایر اقشار جامعه شویم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر ضرورت مراقبت از نفس و پرهیزکاری یاد آور شد: باید در زمینه خودسازی تلاش کرد و با دریافت آموزش‌ها و کسب تبحر لازم، به مسئولیت خود در جامعه و در مقابل آسیب‌ها و تهدیدها به نحو شایسته عمل کنیم.

 

وی ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به اعضای باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تلاش خبرنگاران داوطلب این جمعیت تجلیل کرد.

 

کد خبر 960491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha