رشد ۸۵ درصدی راه اندازی و ایجاد شبکه آب و فاضلاب در پهنه ۲ و هفت فاز چهارم منطقه پیام

ثناگو مطلق با اشاره به ضرورت رشد زیرساخت ها و بهبود شرائط در منطقه اقتصادی پیام البرز گفت: راه اندازی و ایجاد شبکه آب و فاضلاب در پهنه ۲ و هفت فاز چهارم منطقه پیام تا به امروز با رشد ۸۵ درصدی همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگو مطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام رشد ۸۵ درصدی راه اندازی شبکه آب و فاضلات در منطقه پیام و در مرحله فاز چهارم گفت: راه اندازی و ایجاد شبکه آب و فاضلاب در پهنه ۲ و هفت فاز چهارم منطقه پیام تا به امروز با رشد ۸۵ درصدی همراه است. 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام و فرودگاه بین المللی پیام افزود: هدف از رشد این زیرساخت ها در فاز چهارم استقرار صنایع و بهبود زیرساخت های رفاهی آنان است. 

وی توضیح داد: احداث مخزن بتنی ۵۰۰ متر مکعبی با امکان ایستگاه پمپاژ، احیاء خطوط لوله شبکه آب همچنین جمع آوری فاضلاب در این پهنا انجام شده است. 

ثناگو مطلق مطرح کرد: توسعه زیر ساخت ها در منطقه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به عنوان نخستین قطب فناوری ارتباطی و اطلاعاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام تصریح کرد: فاز چهارم منطقه پیام به مساحت ۱۶۵ هکتار و در هفت پهنه است که زیر ساخت های ۲ پهنه آماده سازی و به سرمایه گذاران واگذار شد.

 

 

کد خبر 960512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha