برگزاری سومین جشنواره  رسانه ای «ابوذر» استان فارس با موضوعات مختلف

اژدری گفت: سومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» استان فارس با محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، بصیرت و دشمن شناسی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه و ... برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی اژدری»، امروز (شنبه 25 مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبری حوزه سپاه و بسیج که در سالن «شهید آیت الله دستغیب(ره)» حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) گفت:

رسانه ها در مقابله با جنگ نرم افزاری دشمن نقش موثری دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس افزود: مسئولان ما باید به گونه ای عمل کنند تا تاثیر پیام های عناد آمیز و تهدید آمیز دشمنان در فضای مجازی را با اقناع افکار عمومی، هوشمندانه خنثی کنند.

وی همچنین از آغاز به کار سومین جشنواره  رسانه ای «ابوذر» استان فارس خبر داد و عنوان کرد: تولیدات یک سال گذشته افراد،  گروه ها و تشکل‌های رسانه‌ای برای شرکت در این جشنواره به دبیر آن ارائه می شود.

اژدری ادامه داد: در اختتامیه جشنواره که کشوری است از آثار برتر از نفرات برتر تجلیل و تجارب و نتایج جشنواره نیز پس از برگزاری، منتشر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره ابوذر اعلام کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی،  مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس،  دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی از محورهای سومین جشنواره  رسانه ای «ابوذر» استان فارس است.

وی افزود: آثار می توانند در قالب خبر، فیلم کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی، گزارش و مصاحبه،  تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس،  کاریکاتور،  اینفوگرافی و موشن گرافی باشند.

اژدری اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه های فارس  تا ۳۰ آبان ۹۹ برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند و می توانند به آدرس www.Aboozarha.ir مراجعه کنند و آثار خود را به صورت پی دی اف و لینک مربوط ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تاکید کرد: در 2 سال گذشته در برگزاری جشنواره «ابوذر» احاب رسانه فارس خوش درخشیده اند و خبرنگاران استان در مرحله کشوری نیز رتبه های برتر کسب کردند.

گفتنی است، آثار ارسالی باید از آذر 98 تا آبان 99 تولید شده باشند و این جشنواره جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، خانه مطبوعات استان فارس و انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس، برگزار خواهد شد.

کد خبر 960661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha