در همه سال های سخت اسارت، امید ما به خدا و عنایت اهل بیت(ع) بود

آزاده و جانباز دفاع مقدس گفت: حقیقتاً در همه سال های سخت اسارت، امید ما به خدا و لطف و عنایت اهل بیت(ع) بود.

«عبدالله رجبی علیایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت فرارسیدن بیست و ششم مردادماه ، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: بنده سال 1361 در عملیات رمضان مجروح و سپس اسیر شدم و بعد از گذشت هشت سال در زندان های رژیم بعث عراق ، جزو اولین گروه آزادگانی بودم که 26 مردادماه سال 69 به کشور عزیزمان بازگشتیم.

 

آزاده و جانباز دفاع مقدس افزود: آن روز دقیقاً در خاطرم مانده که چه استقبال عظیمی از ما در شهرها و روستاهای مرزی و نیز در کلانشهرها به عمل آمد که شاید همچنین استقبالی را جز در سفرهای استانی مقام معظم رهبری شاهد نبوده ایم و این استقبال ها در تاریخ این کشور از غیورمردان دفاع مقدس به خوبی ثبت و ضبط شد.

 

این آزاده سرافراز همچنین گفت: در دوران سخت و طولانی اسارت، حقیقتاً تنها امید ما به خدای متعال و لطف و عنایت اهل بیت(ع) بود و بس.

 

وی اضافه کرد: در این سال های سخت همه ما تحت هدایت معنوی مرحوم ابوترابی که بزرگ و رهبر ما بود، قرار داشتیم و از سید آزادگان در این مدت، درس های بسیاری از صبر و استقامت آموختیم و ایشان به معنای واقعی کلمه مصداق بارز سبک زندگی دینی و الهی بود.

 


رجبی همچنین با تأکید بر این که برای غلبه بر مشکلات فعلی کشور باید به آرمان های ابتدای انقلاب و سال های حماسه آمیز دفاع مقدس بازگردیم، گفت: متاسفانه در سال های اخیر بخش قابل توجهی از مردم ما به تأسی از مسئولان، دنیا گرا شده و گویا برخی ارزش ها به ضدارزش تبدیل شده اند که باید این وضعیت اصلاح پیدا کند ، چرا که ما به هر حال یک کشور مسلمان و انقلابی هستیم و باید شاخصه های تدین و انقلابی گری در زمینه های مختلف در جامعه هویدا باشد.

 


وی بیان داشت: حرف اصلی همه بچه های رزمنده، جانباز و آزادگان این است که مردم به تبعیت از فرمایش امام (ره)، تابع و پشتیبان ولایت فقیه باشند ، چرا که در این صورت به کشور ما آسیبی وارد نمی شود و رهبر معظم انقلاب با حکمت و درایت ، کشتی انقلاب را از دریای فتنه ها و مشکلات به سلامت عبور می دهد.

کد خبر 960861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha