تذکرهای امام جمعه کرمان به مدیران/ شهید سلیمانی نمونه موفق مدیریت در بحران ها است

امام جمعه کرمان با بیان نکاتی در خصوص مدیریت اسلامی گفت: شهید سلیمانی می دانست چگونه از کوچکترین موقعیت ها بزرگترین افتخارات را خلق کند و آدم ها را چگونه مدیریت کند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه(۲۶مرداد) در نشست شورای اداری استان سالروز ورود آزادگان به میهن را گرامی داشت و افزود: آزادگان برای ما حجت هستند.
 

 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطاب به مدیران استان متذکر شد: امسال باید متفاوت از گذشته به استقبال هفته دفاع مقدس رفت و برای تجلیل از ایثارگری ها حساب ویژه ای باز کنید تا امسال تجلیل از دفاع مقدس را قوی تر و جدی تر برگزار کنید.

 




وی نکاتی درباره مدیریت اسلامی یادآور شد و گفت:  به قول لقمان حکیم کسی که می خواهد موقعیت خاصی در میان مردم پیدا کند دست خود او است و باید امانتدار و با صداقت باشد؛ دروغگو نباشد و در آنچه به او مربوط نیست سکوت کند.

 




امام جمعه کرمان با تصریح به اینکه همه شما امانتی در دست دارید که به برکت ایثارگری ها فراهم شده و باید به بهترین وجه ممکن بتوان به سرانجام رساند؛ مدیریت در جامعه اسلامی را امانت دانست و شرط موفقیت و رعایت دستورات الهی در مدیریت را شناخت حوزه ماموریت، داشتن انگیزه کافی و برنامه مناسب عنوان و بیان کرد: یکی دیگر از شرایط این است سهمی از ابتکار و خلاقیت در مدیریت قائل باشد.

 



حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تصریح به اینکه در بحران ها خلاقیت ها و نوآوری ها بروز می کند؛ افزود: مدیر باید در تنظیم کارها و اولویت ها اهل حساب و کتاب باشد.

 



وی ادامه داد: مدیر موفقی که شما از اینجا( کرمان) به جهان معرفی کردید و ۴۰ سال در عرصه های بحرانی بود سردار سلیمانی است که مدیریت در ذات و جوهره او بود و می دانست چگونه از کوچکترین موقعیت ها بزرگترین افتخارات را خلق کند و آدم ها را چگونه مدیریت کند‌ و این به هوش و ذکاوت و ذات آدم ها بر می گردد.

 



حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی می دانست چه اولویتی بکار بگیرد؛ چه استدلالی به کار ببرد و چگونه با افراد صحبت کند.
 

کد خبر 960863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha