تاکید بر برگزاری جلسات خانوادگی و تولید محتوا در ماه محرم

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه تاکید ما در ایام محرم بر جلسات روضه خانوادگی و تولید محتوا در فضای مجازی است، گفت: امسال علاوه بر شور حسینی باید شعور حسینی را هم به رخ عالم بکشانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد رضایی» صبح امروز (26 مرداد) در جلسه توجیهی ابلاغ دستوالعمل‌ها و ضوابط عملیات محرم 1442 که با حضور روحانیون و مداحان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه معنوی و ارائه خدمات اجتماعی جزو سرمایه های ماندگار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت حب و محبت به اهل بیت (ع)، گفت: پیامبر (ص) فرمودند: « كدام دستگيره ايمان محكم‌تر است؟ عرض كردند: خدا و پيامبر او بهتر مى دانند. آنگاه يكى گفت: نماز، ديگرى گفت: زكات- پيامبر خدا صلى الله عليه و آله فرمود: هر يك از اينها كه گفتيد، اهمّيت خود را دارد، اما آنچه من مى خواهم نيست، بلكه محكم‌ترين دستگيره هاى ايمان دوست داشتن براى خداست و دشمنى كردن به خاطر خدا و پيوند با دوستان خدا و بيزارى از دشمنان خداست».

 

وی با اشاره به اینکه امسال با شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مراسم محرم تفاوت دارد، عنوان کرد: مسئولیت هئیت های مذهبی و مداحان امسال برای حفظ سلامت عزاداران بسیار است و باید با عمل زیبای خود دشمنان نظام اسلامی را ناامید کنیم.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه تاکید ما بر جلسات روضه خانوادگی و تولید محتوا در فضای مجازی است، گفت: امسال علاوه بر شور حسینی باید شعور حسینی را هم به رخ عالم بکشانیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی به مراسم قتلگاه و بیل زنی از آداب و رسوم سنتی ماه محرم استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این مراسم همراه با تجمع فراوان است بنابراین در راستای حفظ سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی به ناچار لغو می‌شود.

کد خبر 960877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha