سازمان همکاری اسلامی در قبال کشمیر و فلسطین مسئول است

رئیس جماعت اسلامی پاکستان از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی خواست تا توجه بیشتری به مسئله کشمیر و فلسطین نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « dawn»،سناتور «سراج الحق»؛رئیس جماعت اسلامی پاکستان از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی خواست تا توجه بیشتری به مسئله کشمیر و فلسطین نشان دهند.

 

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در میان اعضای جماعت اسلامی پاکستان گفت: منابع غنی جهان اسلام تحت اشغال قدرت های بین المللی هستند که منجر به فقر کشورهای اسلامی شده است.

 

سراج الحق همچنین گفت: دشمنان اسلام تلاش می کنند تا با توطئه های خود تار‌‌‌ و پود فرهنگی-اجتماعی و سیاسی-اقتصادی امت اسلامی را از هم گسسته کنند و دستور کار خود را با عاملانی که در خدمت آنها هستند به درون این کشورها تزریق کنند.

 

رئیس جماعت اسلامی پاکستان تاکید کرد که برای مقابله با این چالش ها مسلمانان باید اتحاد محکمی را در میان خود به وجود بیاورند و اختلاف هایشان را کنار بگذارند.

 

وی افزود: کشمیر و فلسطین از مسائل مهم جهان اسلام هستند و لازم است که یک نشست فوری در میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با هدف تعیین یک استراتژی برای آزادی سرزمین هایی که در اشغال هند و رژیم صهیونیستی قرار دارند،برگزار شود.

 

«سراج الحق» همچین خواستار قائل شدن حق وتو برای کشورهای اسلامی در سازمان ملل شد تا از این طریق راه برای جلوگیری از پایمال شدن حقوق مسلمانان در سطح جهانی هموار شود.

کد خبر 961050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha