حمایت تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از قهرمانان ورزشی

دانش منش گفت: با هدف توسعه مراکز ورزشی در استان ها و سیاست های توسعه ای دانشگاهی، قهرمانان ورزشی می توانند در رشته های ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس به صورت رایگان و در رشته های غیر ورزشی با برخورداری از تخفیف ۳۰ درصدی به تحصیل بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حبیب دانش منش»، امروز (یکشنبه 26 مرداد) از حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از قهرمانان ورزشی خبر داد و به خبرنگاران گفت: قهرمانان ورزشی می توانند به صورت رایگان در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس افزود: این اقدام با هدف توسعه مراکز ورزشی در استان ها و بر اساس سیاست های توسعه ای دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، قهرمانان ورزشی در رشته های ورزشی این دانشگاه می توانند به صورت رایگان و در رشته های غیر ورزشی با برخورداری از تخفیف 30 درصدی به تحصیل بپردازند.

دانش منش اعلام کرد: باشگاه های ورزشی غیر دولتی و صنایع فعال در امر تیم داری، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از برخورداری از این تسهیلات با اداره کل امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس با شماره07136332171 داخلی 103 تماس بگیرند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس با اشاره به آغاز ترم جدید در این دانشگاه بیان کرد: پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای از 4 تا 11 شهریور و  دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته از 11 تا 17 شهریور آغاز خواهد شد.

حبیب دانش تاکید کرد: متقاضیان برای ثبت نام می توانند در زمان های اعلام شده به آدرس www.sanjesh.org  مراجعه کنند.

کد خبر 961090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha