بررسی نقض اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی از سوی دولت در کمیسیون کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس مبنی بر اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی برای "نقض اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی از سوی دولت" بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «سید جواد ساداتی نژاد» در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 26 مردادماه) کمیسیون کشاورزی، گفت: تقاضای تعدادی از نمایندگان محترم مجلس مبنی بر اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی برای "نقض اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی از سوی دولت" با دعوت از نمایندگان محترم متقاضی و مسئولان مرتبط بررسی شد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای اتکا نیز گزارشی از فعالیت‌های دامپروری و کشاورزی این شرکت ارائه داد، افزود: این فروشگاه به عنوان متولی حوزه خدمات‌رسانی نیروهای مسلح در حوزه رفاهی، براساس اساسنامه خود کار تولید کشاورزی و دامپروری نیز انجام می‌دهد، ضمن آنکه چشم انداز قابل تقدیری نیز در این حوزه‌ها ترسیم کرده‌اند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات انجام شده شرکت اتکا در بحث مرغ لاین بسیار خوب بوده و این اقدامات مورد تقدیر کمیسیون قرار گرفت، اضافه کرد: حمایت از چای داخلی یکی دیگر از رویکردهای آن‌ها در حمایت از تولید داخلی است./

کد خبر 961128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha