بیش از ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشکده علوم قرآنی زابل  جذب  نهادهای دولتی شده اند

معاون دانشکده علوم قرآنی زابل با بیان اینکه دانشکده در سال تحصیلی جدید ۸۰نفر دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش دارد، گفت: بیش از ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشکده علوم قرآنی زابل جذب آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و دیگر نهادهای دولتی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مریم طاهری زاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت:  دانشکده علوم قرآنی زابل یکی از 18 دانشکده دانشگاه علوم  معارف قرآنی کریم کشور است که در راستای تربیت دانشجوی قرآنی و انقلابی فعالیت می کند.  

 

معاون  دانشکده علوم قرآنی زابل ادامه داد: احداث این دانشکده از برکات سفر مقام معظم رهبری در سال 1381 بود که از سال 1385  با پذیرش 30 دانشجو بدون نگاه مذهبی از طریق کنکور سراسری در رشته های تفسیر قرآن در مقطع کارشناسی ویژه خواهران و برادران فعالیت های اداری و آموزشی خودش را آغاز کرد.

 

طاهری زاده تصریح کرد: در سال 92  جذب کارشناس ارشد در گروه  خواهران و برادران و در حال حاضر دانشکده در دو رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد  پذیرش دارد.

 

وی افزود: دانشکده  در مجموع بیش از 600 دانشجو در مقطع کارشناسی و 150 نفر در مقطع ارشد فارغ التحصیل داشته است.

 

 معاون دانشکده علوم قرآنی زابل یادآور شد: در حال حاضر با 200 دانشجو خواهر و برادر در مقطع کارشناسی و ارشد دانشجو دارد و   با سه عضو هیات علمی و 16 کارمند فعالیت های آموزشی و فرهنگی را دنبال می کند.

 

طاهری زاده به امکانات رفاهی و آموزشی دانشکده علوم قرآنی زابل اشاره کرد و گفت: برخورداری از اساتید مجرب و برتر پژوهشی، استفاده از اساتید خانم برای خواهران و اساتید آقا برای برادران،  مجهز بودن تمامی کلاس های درس دانشکده مجهز به ویدیو پروژکتور،  تحصیل رایگان، اعطای وام ، وجود آمفی تئاتر، سرویس دهی رایگان به دانشجویان از جمله امکانات رفاهی و آموزشی دانشکده است.

 

  وی با بیان اینکه کتابخانه دانشگاه به بیش از 8 هزار کتاب تخصصی و عمومی مجهز است، افزود: دانشکده به دانشجویان بی بضاعت کمک مالی می کند.

کد خبر 961129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha