هیئت مجازی در مدارس برپا می‌شود

حجت الاسلام جزایری از راه اندازی هیئت مجازی در مدارس خبر داد و گفت: با همکاری معلمان پرورشی و تعدادی از روحانیون به منظور حفظ و نشر شعائر اسلامی هیئت مجازی در کانال های هر مدرسه برپا می شوند

«حجت‌الاسلام سید محمدطاهر جزایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به منظور آشنایی شهروندان با نحوه فعالیت مدارس استعدادهای ناب و نحوه آموزش حفظ قرآن کارگاه آموزشی به مدت 14 روز به صورت رایگان برگزار میشود.

 

مدیر مدارس استعدادهای ناب اهواز با بیان اینکه این دوره ویژه مقطع پیش دبستانی است افزود: این کارگاه ویژه خانواده‌هایی برگزار می‌شود که تاکنون تصمیم بر ثبت‌نام فرزندشان در مدارس نگرفته‌اند، مدارس استعدادهای ناب روش‌های آموزشی نوینی را ارائه می‌کند.

 

وی به برگزاری دوره مداحی ویزه نوجوانان اشاره کرد و اذعان داشت: همه ساله در ماه محرم شاهد آن هستیم که نوجوانان بسیاری در هیئت‌ها اقدام به مداحی می‌کنند، بنابراین به منظور تقویت نوجوانان علاقه‌مند به مداحی، این کارگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام جزایری از راه‌اندازی هیئت مجازی در مدارس خبر داد و یاد آور شد: با همکاری معلمان پرورشی و تعدادی از روحانیون به منظور حفظ و نشر شعائر اسلامی هیئت مجازی در کانال‌های هر مدرسه برپا می‌شوند؛ داستان‌های عاشورایی، اخلاق حسینی و ... از جمله برنامه‌های این هیئت‌ها خواهند بود.

 

کد خبر 961136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha