آزادگان سرافراز، سند روایی دوران دفاع مقدس هستند

امام جمعه شیروان گفت: آزادگان سرافراز سند روایی دوران دفاع مقدس هستند و کلام نافذ آنها باید برای نسل های آینده ثبت و ضبط شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» عصر یکشنبه ۲۶ مردادماه در مراسم تجلیل از آزادگان شیروان اظهار داشت: ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یک روز بزرگ برای ایثارگران دوران دفاع مقدس است و دل های ملت ایران نیز در این روز از بازگشت قهرمانان شاد شد.

 


امام جمعه شیروان بیان کرد: آزادگان، مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعا است که استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم، حاصل مقاومت و آزادی خواهی ملت سرافراز ایران است که با رهبری هوشیارانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به دست آمده است.

 


فرماندار شیروان هم گفت: آزادگان گرانقدر امروز به عنوان یک گنجینه گرانبها برای کشور مطرح هستند که در طول اسارت با تحمل رنج ها و مشقت های فراوان هیچ گاه از اهداف خود کوتاه نیامدند و تا پای جان در مقابل شکنجه های دشمن ایستادند.

 


«امین رضا مرآتی» اظهار داشت: آزادگان، سند پرافتخار و زنده ایستادگی، ایثار و مقاومت مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس هستند و جوانان نسل امروز باید راه شهدا و ایثارگران را ادامه دهند که قطعا اینطور خواهد بود.

 


در پایان مراسم از تعدادی آزادگان این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 961140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha