صرفه جویی۷۰۰ هزار لیتری بنزین در شیراز با فعالیت جایگاه های «سی ان جی»

بنی کریمی گفت: با فعالیت ۳۷ باب، جایگاه «سی ان جی» در شیراز شاهد صرفه جویی ۷۰۰ هزار لیتری در مصرف بنزین هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر بنی کریمی»، امروز (یکشنبه 26 مرداد) با اشاره به مصرف روزانه گاز «سی ان جی» در فارس به خبرنگاران گفت: مصرف روزانه گاز «سی ان جی» در فارس معادل یک میلیون  و 600 هزار متر مکعب است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس افزود: از این میان، 42 درصد از گاز مصرفی «سی ان جی» به شیراز اختصاص دارد که موجب صرفه جویی 700 هزار لیتر بنزین شده است.

وی اضافه کرد: 129 باب، جایگاه «سی ان جی» در استان فارس وجود دارد که 37 باب آن در شیراز است که بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت و ارائه خدمت به مصرف کنندگان هستند.

بنی کریمی اعلام کرد: روزانه 150 خودرو در فارس از این سوخت استفاده می کنند و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با هدف تغییر الگوی مصرف سوخت، طرح رایگان 2 گانه سوز کردن خودروها را به انجام می رساند.

وی با اشاره به استاندارد بودن جایگاه های سوخت «سی ان جی» در استان گفت: بالغ بر 80 درصد این جایگاه ها دارای تاییدیه استاندار هستند و به صورت دوره ای مورد پایش قرار می گیرند و شهروندان با تماس با شماره 09627 می توانند به صورت شبانه روزی هر گونه مشکل و یا پیشنهادی را در این حوزه مطرح کنند.

کد خبر 961154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha